Doprava zboží ZDARMA na výdejní místa společnosti Zásilkovna !

Reklamace

Našli jste u zboží vadu, kvůli které chcete produkt reklamovat? Mrzí nás to, ale vše napravíme.

Záruční lhůta je stanovena na 24 měsíců od data koupě.

Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Maximální doba vyřízení reklamace (včetně odstranění vady) je zákonem stanovena na 30 dní ode dne přijetí reklamovaného zboží.

Jak reklamovat?

  • Vytiskněte si vzorový formulář, vyplňte jej a přidejte do balíku spolu s reklamovaným zbožím, nebo nám ho přineste osobně se zbožím na adresu
  • Obuv Grubin, Bronzová 24/2, Praha - Lužiny 155 00
  • Přiložte originál nebo kopii faktury.
  • Reklamované zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě a pošlete na adresu
  • Obuv Grubin, Bronzová 24/2, Praha - Lužiny 155 00
  • Zásilku nikdy neposílejte na dobírku. Takováto zásilka nebude převzata a zboží by nemohlo být reklamováno.